Gdje me sve bilo

Ima jedan zgodan site na kojeg sam vec par puta naletio (zadnji put kod Jimba) a nikako da vam se i ja njime pohvalim.

Ovo je karta koja pokazuje u kojim sam evropskim zemljama bio.

Photobucket - Video and Image Hosting

Moram reci da nisam bas previse zadovoljan sobom.

Nije problem da me nije bilo po Skandinaviji ili baltickim zemljama, ali me grize da nisam nikad ostvario vec isplanirano putovanje po srednjoj evropi pa da tu ukljucim Cesku i Poljsku. A narocito se ufam da cu uskoro "zacrveniti" Spanjolsku.

Na karti svijeta crvenilo je tek manja fleka (8%). Izvan Evrope sam ionako bio samo dva puta.

Photobucket - Video and Image Hosting

Kad obidjem sto zelim po Evropi (a to znaci i dio zemalja koje su formalno crvene ali u stvari nedovoljno ispitane kao Italija, Francuska, Njemacka i Madjarska na primjer) bacam se na ostatak kugle.

Zbilja nema smisla da ne skoknem do USA ili Australije ...

Ako zelite i vi pogledati svoja putovanja ovdje vam je link za kartu svijeta a ovdje linka za kartu Evrope.

Skoro da me sram postati ovako bezvezan post ali nakon ovih zadnjih nekoliko koje su samo rijetki uspjeli dočitati možda je bolje da ne pretjerujem sa teškim temama...

4 komentara:

Jimbo Jonez kaže...

Meni je žao što nikad nisam bio u Srbiji a gledao sam ju preko Drine (i Vojvodinu preko Dunava). Nije da imam neku neopisivu želju, nego ono samo me u par navrata dijelila rijeka da skoknem preko i popijem "kafu s mlekom", ili da se eventualno počastim "leskovačkim vozom".

Anonimno kaže...

malo su varljive ove karte. da si slucajno samo po jednom iz pogranicnih gradova susjednih zemalja 'skocio preko grane' po cigarete u Kanadu i SSSR, vec bi se mogao pohvaliti sa zacrvenjenih pola svijeta...

neutrino, cestitke za praznike i dobre zelje za novu!

Anonimno kaže...

Ja probala ,imam pokriveno 11% svijeta
USA i India are undre my belt.

Sretan Bozic!!!

Anonimno kaže...

sretan Božić